Na úvodní stránku
mail

Diskuse k článku:
Pár metrů stezky: Její zprůjezdnění pro cyklisty trvalo roky


zpět na článek

Bezpečnost
Tímhle úsekem jezdím do práce každé ráno a nemyslím si, že by piktogramy nějak vyřešily bezpečnost. Spoustě "necyklistů" to nic neříká. Problém mívám obzvláště po ránu, kdy se do bran pivovaru šourají chodci, kteří umějí velmi mizerně česky a jdou jako ovce skoro poslepu roztaženi přes celý chodník. Na zastávce když se blíží trolejbus vyrazí bez rozhlédnutí...podle mého soudu by bylo bezpečnější posunout zastávku o cca 2 metry dopředu a cyklistům vyhradit prostor za ní.
Hlavně jezdit
Po Plzni jezdím na kole od roku 1972 a nikdy jsem nedostal pokutu. Policie má starosti se zvládáním provozu aut a nám se může věnovat jen okrajově. Pro normálně myslícího cyklistu nejsou podobná místa problémem a umí si poradit. Po Plzni se jezdit na kole dá, ale bohužel se jezdí málo. Kdyby kola využívalo k dopravě násobně víc lidí, pak by problémy nastaly a město by je muselo řešit. Takto může být v klidu a zůstávat stranou vývoje v jiných zemích i jiných českých městech. V ČR chybí organizace, jako je například rakouská Radlobby, která by účinně a trvale prosazovala zájmy cyklistů. Aby vznikla a aby se více na kole jezdilo, záleží jen na nich.
<< < 1 > >>

Nový příspěvek:

Autor:
Email:
Titulek:
Text:
Opište 3 červené znaky z obrázku: captcha image